آتش سحرگاهی یک خانه در کریمخان + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا، ساعت 4:34 صبح امروز (ششم اردیبهشت)، یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کریمخان، خیابان آبان شمالی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه کامل آتش‌نشانی به همراه امکانات محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی (دو طبقه روی همکف) بود؛ در طبقه همکف آن یکی، دو باب مغازه و در طبقه اول و دوم، واحدهای مسکونی هر کدام به وسعت حدود 110 تا 120 متر وجود داشت.

مهار شعله های آتش

در طبقه اول روی همکف آتش‌سوزی روی داده و این منزل کاملاً شعله‌ور بود به نحوی که در زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه آتش حتی به بالکن سرایت کرده و شعله‌های آتش کاملاً مشخص بود.

دود و شعله زیادی از بالکن و پنجره‌ها به بیرون متصاعد می‌شد افرادی نیز داخل ساختمان گرفتار بودند که آتش‌نشانان علیرغم حجم زیاد دود، شعله و حرارت عملیات اطفا و نجات را آغاز کردند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران، آتش‌نشانان در این حادثه 4 نفر شامل دو خانم و دو آقا را از واحدهای حادثه‌دیده خارج کردند که همگی سالم بودند و مشکل خاصی نداشتند همچنین در نهایت عملیات خاموش کردن آتش از طریق لوله‌کشی از داخل و هم با استفاده از نردبان‌های دستی از بیرون آغاز شد و آتش‌نشانان بعد از مدتی تلاش موفق به خاموش کردن آتش شدند.

در این حادثه یکی از آتش‌نشانان از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی و به صورت سرپایی مداوا شد.

کدخبر: 774429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟