نجات معجزه آسای راننده پژو 206 در بزرگراه بابایی + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ علی  اصغر شریفی رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت:  مقارن ساعت  07:15  صبح  امروز  در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی – هنگام  ، یکدستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده  بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان از مسیر خارج  و با گاردریل های این بزرگراه بشدت برخورد  و واژگون می گردد .

وی ادامه داد : این خودرو  پس از این واژگونی چندین متر  به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول کناری راه در همان محل متوقف می گردد.

راننده نجات یافت

سرهنگ شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه  راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر و  و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این 206 را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل نمود .

وی گفت: خوشبختانه راننده این 206 از این حادثه جان سالم بدر  برد و خبر دیگر آنکه به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی  و جانی وارد نیامد.

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و  از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری نموده و حتما قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

 

کدخبر: 773667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟