حیاط خانه دهان باز کرد / نجات زن نیشابوری از چاه فاضلاب + عکس
به گزارش رکنا، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهار کرد:  با تماس شهروندان مبنی بر حادثه ریزش چاه فاضلاب داخل حیاط یک خانه روستایی و سقوط یک خانم به داخل چاه بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند .

علی اکبر شکیبا گفت : ظاهرا در اثر نشت لوله آب دهانه چاه از زیر موزائیک ها خرابی کرده و با عبور این خانم از روی آن به داخل چاه 6 متری سقوط کرده بود .  

نجات زن جوان از چاه فاضلاب

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اهالی به موقع متوجه شده بودند و پیش از فرو رفتن فرد در داخل لجن درون چاه با گذاشتن یک نردبان به او کمک کرده بودند که دست خود را از نردبان بگیرد . با رسیدن نجاتگران آتش نشان ابتدا نردبان با طناب ثابت سازی شد و سپس یکی از نجاتگران با استفاده از طناب و ابزار نجات به درون چاه فرود رفت و مصدوم را به بالا منتقل ساختند .

شکیبا افزود : خوشبختانه این فرد دچار آسیب جدی نشده بود و برای درمان تحویل تکنسین های اورژانس 115 شد . آتش نشانان نیز پیش از ترک محل قسمتهای خطرناک دهانه چاه را تخریب کردند و نکات ایمنی را به صاحب خانه گوشزد نمودند .

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تصریح کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشید دهانه چاه های فاضلاب باید با طوقه چینی مناسب بسته شود و همچنین هر چند وقت یک بار برای اطمینان از عدم نشتی آب لوله کشی با بستن تمامی شیرها و یاداشت کردن شماره کنتور آب ، حداقل به مدت یک ساعت از عدم نشتی لوله های آب اطمینان حاصل نمایید.

کدخبر: 772924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟