هشدار به مسافران شمال / کولاک در راه است

به گزارش رکنا، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی و جوی محورهای هراز، فیروز‌کوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش برف و بوران شدید و مقطعی در محدوده امامزاده هاشم(ع) نیمه سنگین در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کولاک در محور هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل راهداری با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر و مشغول پاکسازی سطح جاده‌ها هستند، گفت: به دلیل برف سطح محورهای هراز و فیروزکوه بسیار لغزنده شده و رانندگان با احتیاط بیشتری تردد میکنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به حرم روان و عادی گزارش شده خودروها بدون ترافیک در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، ابراز کرد: مسافرانی که سفر ضروری را در پیش ندارند از ورود به محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه خودداری کرده و مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

 ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع

وی بیان کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و از ورود خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن هستند جلوگیری به عمل می‌آورند.

کهریزی گفت: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری کم خطر را سپری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، یادآور شد: مسافرانی که الزام به شروع سفر دارند، میبایست با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم و غذای کافی، باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شوند و عوامل پلیس راه از ورود خودروهایی که این تجهیزات را به همراه نداشته باشند جلوگیری به عمل خواهند آورد.

کدخبر: 767115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟