عکس جنازه جوان 28 ساله تهرانی / تصادف مرگبار با گاردریل ها

اداره تصادف ات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو با گاردریل‌های بزرگراه آزادگان به غرب بعد از پل کاظمی و ورود به فضای سبز این محدوده و فوت راننده ۲۸ ساله آن بر اثر شدت جراحات وارده پس از این تصادف خبر داد.

 به گزارش رکنا،  راهور فاتب سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت ۱۲:۳۰ روز گذشته، در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب بعد از پل کاظمی یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی سرعت زیاد ناگهان از مسیر خارج شده و به شدت با جداول گاردریل‌های کناری بزرگراه برخورد می‌کند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: این خودرو پس از آنکه از گاردریل‌ها عبور کرد وارد فضای سبز این محدوده شده و به شدت با درختان برخورد می‌نماید.

وی گفت: متاسفانه این راننده ۲۸ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت می‌کند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد از سوی راننده پژو باعث این حادثه بوده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ابراز تاسف از این حادثه از رانندگان خودرو‌ها خواست حین حرکت و تردد‌ها از سرعت و سبقت جدا خودداری نمایند و همیشه و در همه حال با تمرکز و حواس جمع به رانندگی پرداخته تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.

کدخبر: 767018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟