فروش درخت های تنومند مشهد کیلوی هزار تومان / نقشه کثیف 3 جوان

به گزارش رکنا، دقایق اولیه بامداد ماموران گشت کلانتری سپاد که تلاش های گسترده ای را با تدابیر فرمانده انتظامی مشهد و برای مبارزه با جرایم شبانه آغاز کرده اند، وارد منطقه اسماعیل آباد شدند و به تجسس های شبانه پرداختند.

آن ها که محدوده های احتمالی ارتکاب جرم را به صورت نامحسوس زیر نظر داشتند ناگهان در سکوت بامدادی، صدای غرش اره برقی را شنیدند که از باغ های پشت روستای اسماعیل آباد به گوش می رسید .

حساسیت ماجرا در آن ساعت بامداد، ماموران گشت را به تکاپور واداشت و آن ها با کسب دستورات شبانه از سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) به پیگیری موضوع پرداختند و به صورت نامحسوس و چراغ خاموش به پشت اراضی 44 هکتاری سپاد رسیدند.

دیگر صدای افتادن درختان تنومند و کهنسال هم به گوش می رسید . بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که افرادی شبانه در پی قطع درختان مذکور هستند. به همین دلیل نیروهای گشت وارد عمل شدند و سه جوان معتاد 18 ، 20 و 21 ساله را دستگیر کردند که رابطه فامیلی با یکدیگر دارند.

اعضای این باند به همراه وانت نیسانی که برای انتقال تنه های سرقتی درختان استفاده می کردند به کلانتری هدایت شدند و از آن ها بازجویی های فنی صورت گرفت .

متهمان مذکور که به مواد مخدر اعتیاد دارند ابتدا مدعی شدند که تنه های درختان را از سایت دیوار خریداری کرده اند اما این اظهارات برای ماموران باورپذیر نبود به همین دلیل آن ها زیر رگبار سوالات تخصصی قرار گرفتند تا این که اعتراف کردند اهل یکی از شهرهای شمالی خراسان رضوی هستند و چون می دانستند برخی افراد درختان را در سایت دیوار به فروش می رسانند چنین ادعایی را برای فرار از مجازات مطرح کرده‌اند.

اعضای این باند معتاد که سابقه کیفری هم ندارند در ادامه بازجویی ها به برش و سرقت درختان اعتراف کردند که قصد فروش چوب درختان را داشتند و کیلویی هزار تومان در سایت دیوار به فروش می رساندند.

با توجه به سرقت های مشابهی که قبلا نیز در این منطقه صورت گرفته است. تحقیقات ماموران کلانتری سپاد مشهد برای ریشه یابی این ماجرا و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند فامیلی همچنان ادامه دارد.

سجادپور

کدخبر: 766897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟