شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان + عکس

سردار احمد طاهری گفت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح، قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به نقاط مرکزی کشور را دارند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مذکور اطلاع دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود:  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و ساعت 8 شب گذشته سوداگران مرگ را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای "کهنمیر" سوران بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری بیان داشت: در این درگیری که حدود نیم ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچی با تنگ شدن عرصه بر خود، و استفاده از تاریکی شب به اطراف متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد:  در این درگیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران سرگرد وحید سالاری ، از ناحیه سر مجروح و سریعا به بیمارستان منتقل شد ولی تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و این مأموران جان برکف پلیس استان به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: در این عملیات ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با 96 فشنگ جنگی در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان مقدار 305 کیلو و 766 گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ، آغاز شده که نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

کدخبر: 766047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟