دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه در قم

به گزارش رکنا، سرهنگ" مرادحسین جعفریان" در تشریح این خبر بیان داشت: با اطلاع از وقوع یک فقره موبایل قاپی همراه با زورگیری توسط 2 جوان ، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری17شهید بهشتی قم با بررسی اظهارات مالباخته و سرنخ های موجود ، پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی 2 متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: از متهمان ،گوشی مسروقه،آلت جرم،مقادیری موادمخدر و آلات استعمال کشف و یک دستگاه خودرو سمند توقیف شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد؛ مراکز خرید و محل های شلوغ و پر رفت و آمد هنگام صحبت با موبایل مواظب افراد مظنون اطراف خود باشند و از قرار دادن موبایل در جیب پشت شلوار خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد:وسیله نقلیه ارتکاب جرم قاپ زنی، موتورسیکلت های بدون پلاک یا پلاک مخدوش هستند، اگر تردد این گونه وسائل نقلیه را در اطراف خودتان مشاهده کردید، بیشتر مراقب وسایل به ویژه کیف و تلفن همراه خود باشید.

سرهنگ جعفریان تاکید کرد:حفظ جان از حفظ مال مهم تر است اگر سارقان با توسل به زور قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی تان داشتند مقاومت نکنید و فقط مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه آن ها را به خاطر بسپارید.

 

کدخبر: 761733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟