مرگ تلخ  زن و مرد میانسال در خانی آباد نو

به گزارش رکنا، در ساعت 18:20 دقیقه روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از احتمال حادثه گازگرفتگی در منزل مسکونی واقع در خانی آباد نو، شهرک شریعتی، خیابان مهران، کوچه شعاری خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 96 را به محل حادثه رهسپار کرد.

وحید یادگاری فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد جزئیات این حادثه گفت: بنا به اظهار همسایگان، در طبقه اول یک ساختمان مسکونی چهار طبقه مسکونی دو زن و مرد سکونت دارند که حدود دو روز است از آنها خبری نیست و همچنین بوی تعفنی از داخل ساختمان به مشام می رسد که بسیار آزاردهنده است.

وی ادامه داد: بنابر شواهد موجود، به نظر می رسید که در داخل واحد مذکور دو نفر حضور داشته باشند که پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و با حضور عوامل نیروی انتظامی و نماینده ساختمان، درب این واحدمسکونی توسط نیروهای آتش نشانی باز شد و آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی به بررسی اولیه پرداختند.

یادگاری تصریح کرد: پس از بررسی های به عمل آمده مشاهده شد مردی 55 ساله در پذیرایی و زن 53 ساله ای نیز در داخل حمام به صورت بیهوش بر روی زمین افتاده بودند.

وی افزود: آتش نشانان ابتدا اقدام به باز کردن درب و پنجره های ساختمان کردند تا با تخلیه گاز از داخل محیط، نیروهای اورژانس به معاینه هر دو شخص مصدوم بپردازند.

این فرمانده آتش نشانی اعلام کرد: پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد هر دو شخص در این حادثه متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است: علت وقوع این حادثه درحال حاضر توسط کارشناس پزشکی قانونی و نیز کارشناس منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی قرار گرفته است.

 

کدخبر: 760552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟