بازداشت دزد 40 تن کشمش در پردیس / کشاورزان فارس 3 سال در تعقیب این کلاهبردار بودند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ "بهزاد عبدیان"  فرمانده انتظامی فردیس در خصوص دستگیری کلاهبردار میلیاردی به خبرنگار رکنا گفت: شنبه ۴ دی ماه با اقدامات اطلاعاتی ماموران مخفیگاه یک کلاهبردار حرفه ای که  ۳ سال توسط پلیس تحت تعقیب بوده در فاز ۱۱ پردیس شناسایی شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم سال ۹۷ با خرید ۴۰ تن کشمش، از کشاورزان استان فارس کلاهبرداری کرده و در فاز ۱۱ پردیس مخفی شده است.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را پس از ۳ سال به دام انداختند.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از کشاورزان و کسبه بازار با شیوه و شگرد خرید کشمش به ارزش ۴ میلیارد تومان اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهم پس از کلاهبرداری های میلیاردی در چند استان کشور  سکونت داشته و طعمه های خود را اکثرا از سایت دیوار شناسایی می کرده است.

سرهنگ عبدیان با بیان اینکه کلاهبردار کشمش های سرقتی را در بازار با قیمت چند برابر می فروخته است در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 756059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟