عکس صحنه  مرگ تلخ زن تهرانی در تصادف پژو با درخت / در بزرگراه حکیم رخ داد

شهروندان با مشاهده حادثه تصادف خودرو سواری با یک اصله درخت و مصدومیت سرنشینان آن، ساعت 23:39 شب گذشته با سامانه 125 آتش نشانی تهران تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محض دریافت اطلاعات این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 100 را به محل حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم، نرسیده به پل شهید باکری اعزام کرد.

داوود رئوفی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودروسواری پژو 206 با سه نفر سرنشین(یک نفر مرد و دو نفر زن) حین حرکت در بزرگراه، به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه قسمتی از بدنه خودرو سواری متلاشی شده و یکی از سرنشینان این وسیله نقلیه که خانمی 33 ساله بود، دچار مصدومیت شدید شده و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شده بود.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق خودرو سواری و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از اتاقک خودرو سواری خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی اضافه کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس، مشخص شد خانم 33 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

رئوفی در پایان گفت: سرنشین دیگر خودرو که خانمی 29 ساله بود، از ناحیه سر و صورت مصدوم شده بود که امدادگران اورژانس، وی را به مراکز درمانی انتقال دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کدخبر: 755212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟