زنده سوختن کودک 7 ساله و مادرش در آتش سوزی / در نیشابور رخ داد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور با ‍ دو فوتی و یک مصدوم صبح امروز در منزل مسکونی واقع در خیابان میعاد روی داد که منجر به مصدوم شدن 3 نفر در این حادثه شد.

به گزارش رکنا، مصطفی افشارنیک افزود: دو نفر از مصدومان حادثه شامل کودک 7 ساله و خانم 28 ساله به علت شدت جراحات، قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس 115 در صحنه فوت کرده بودند.

آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور با ‍ دو فوتی و یک مصدوم

وی گفت: مصدوم آقای 28 ساله نیز دچار سوختگی حدود 80 درصد شده بود که بعد از انجام اقدامات نخست کارشناسان اورژانس 115 به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: با اعلام این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس 115 آمبولانس بلافاصله ماموران پایگاه های اورژانس شهری به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم را در محل انجام دادند.

افشارنیک گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

وی از مردم خواست : در زمان بروز حوادث با حفظ خونسردی پس از تماس با شماره های امدادی و اعلام دقیق آدرس محل وقوع حادثه و تعداد ماموران اورژانس را در امدادرسانی سریعتر یاری کنند و اگر از ایمنی صحنه اطمینان ندارند وارد صحنه حادثه نشوند.

کدخبر: 755169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟