تصادف مرگبار سمند با مرد جوان در بزرگراه یادگار امام

 سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه از تصادف یک دستگاه سواری سمند با عابر پیاده در بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری سمند با عابر پیاده در بزرگراه یادگار امام (ره) به شمال فرحزادی، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه، عنوان کرد: این عابر پیاده در میانه راه به علت مکث و تردید در حرکت چند گام به عقب برداشت که در این هنگام راننده خودروی سمند به شدت با او تصادف کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عدم توجه به جلو راننده سمند نیز در این حادثه مزید بر علت بود، گفت: با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، فوت این عابر تایید شد.

سرهنگ همه‌خانی تاکید کرد: هنگام رانندگی مخصوصا شب‌ها و در تاریکی هوا باید تمام حواس راننده معطوف به رانندگی باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن و صحبت با تلفن همراه ممنوع است، رانندگان باید کاملاً به جلو توجه کنند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای پیش رو داشته باشند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به عابران نیز توصیه کرد: حتما برای عبور از عرض بزرگراه از پل‌های هوایی استفاده کنند تا شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.

کدخبر: 748102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟