6 کشته در مراسم عروس گردانی / در زنجان رخ داد

 مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: طی ۲ ماه اخیر "مهر و آبان" امسال بر اثر وقوع حادثه رانندگی در حین برگزاری مراسم عروس گردانی در شهر زنجان، ۶ نفر جان باختند.

مجید امیرفضلی روز چهارشنبه با بیان اینکه این ۶ نفر در پی چهار فقره حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: در یکی از حوادث رانندگی رخ داده در میدان بسیج ۳ نفر و در سه مورد مابقی نیز هرکدام یک نفر کشته شدند.

عروس گردانی با 6 قربانی در زنجان

به گزارش رکنا، وی اظهار داشت: این حوادث رانندگی منجر به فوت در میدان بسیج، خیابان خیام و کمربندی جنوبی و شمالی شهر زنجان اتفاق افتاده بود که علاوه بر این تعداد کشته، چندین نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان های شهر زنجان شدند.

امیرفضلی تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی و امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با توجه به احتمال آتش سوزی خودروهای درگیر تصادف و همچنین رهاسازی کشته ها و مصدومان این مراسم عروسی گردانی ها، عازم محل حادثه شده بودند.     

وی با بیان اینکه این تعداد کشته و مصدوم در مراسم های عروس گردانی بسیار نگران کننده بوده و جای تامل و دقت دارد، افزود: هفته گذشته نیز در مقابل ستاد نیروی انتظامی زنجان یک دستگاه خودرو حامل عروس در ابتدا با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد و سپس چندین دستگاه خودرو دیگر نیز با یکدیگر تصادف کردند که در این میان عروس مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.  

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: مراسم های عروس گردانی، بسیار تهدید آمیز و حادثه آفرین است و بهتر است رانندگان با سرعت بسیار پایین و با احتیاط هرچه تمام از سمت راست خیابان حرکت کنند و هرچه زودتر نیز به عروس گردانی پایان دهند.

 طی هفت ماهه نخست امسال تعداد فوتی های حوادث رانندگی درون شهری در استان زنجان ۲۷ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲۰ نفر بود، ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

آمار فوتی های ناشی از وقوع تصادفات رانندگی در آبان ماه سالجاری نیز هنوز از سوی پزشکی قانونی انتشار نیافته است که در صورت اعلام، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کدخبر: 746420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟