کشف جسد ماهیگیر در شکم تمساح + عکس

یک ماهیگیر طعمه دزدان دریایی و تمساح شد.

به گزارش رکنا، جسد یک ماهیگیر محلی که پس از حمله دزدان دریایی مفقود شده در شکم تمساح پیدا شد. «الیاس آرائوجو» توسط یک تمساح ۱۰ فوتی (۳ متری) مورد حمله قرار گرفته و بلعیده شده بود. گفته می‌شود قربانی حین ماهیگیری توسط هفت دزد دریایی مورد حمله قرار گرفته بود. مشخص نیست آیا وی توسط دزدان دریایی به قتل رسیده و جسد او به داخل آب انداخته شده یا حین فرار مورد حمله تمساح قرار گرفته است.

ماهیگیر تمساح

این ماهیگیر از روز شنبه ۱۶ اکتبر ناپدید شده بود. افراد محلی بقایای جسد وی را در سواحل رودخانه ریونگرو واقع در شهر «نووآیرائو» در ایالت آمازوناس برزیل پیدا کرده بودند. جسد ماهیگیر در حالی که توسط یک تمساح سیاه رنگ بلعیده می‌شد مشاهده شد. تیم نجات و پلیس پس از شکار این تمساح، جسد قربانی را از شکم آن خارج کردند.

در یکی از تصاویر منتشر شده مامور پلیس در حال شکافتن شکم تمساح برای خارج کردن جسد قربانی دیده می‌شود. «رناتو سیموئز»، مقام ارشد پلیس محلی تایید کرد که این ماهیگیر جوان توسط یک تمساح ۳ متری (۱۰ فوتی) خورده شده است.

شکم تمساح

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل قربانی به همراه دوستش «روبرتو خوزه» به ماهیگیری رفته بودند که توسط ۷ دزد دریایی مورد حمله قرار گرفتند. پیس از وقوع این حمله روبرتو به داخل جنگل فرار کرده و نجات یافته بود.

کدخبر: 733825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟