مار شاه کبرا این پیرمرد را کشت + فیلم
حجم ویدیو: 6.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

مار شاه کبرا به طور ناگهانی یک پیرمرد را مورد حمله خود قرار داد و مرگ او را رقم زد.

به گزارش رکنا، پیرمرد ۶۰ ساله هندوستانی که پس از شکار مار شاه کبرا با انداختن آن به دور گردنش در حال خودنمایی بود بر اثر گزش مار جانش را از دست داد. قربانی که نامش «راگهوناندان بهومیج» اعلام شده در حالی که مار شاه کبرا را به دور گردن خود انداخته بود سرگرم نمایش قدرت برای شاهدان عینی بود که مورد حمله غافلگیرانه مار قرار گرفت. بهومیج در حال کار در مزرعه شالیکاری بود که این مار توجه اش را به خود جلب کرد. این اتفاق در روستایی در ایالت شرقی آسام هند رخ داد.

نمایش قدرت پیرمرد مرگ او را رقم زد

در ویدئویی که منتشر شده لحظاتی پیش از وقوع حمله مار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو قربانی در حالی که مار را به دور گردنش انداخته و با یک دست سر مار و دست دیگر دم آن را گرفته سرگرم انجام حرکات موزون دیده می‌شود. در ادامه ماجرا که در ویدئو نشان داده نشده این مرد بر اثر غفلت، مورد حمله ناگهانی مار قرار گرفته و روی زمین می‌افتد. او سپس توسط همسایگان به نزدیکترین بیمارستان منتقل، اما پزشکان مرگ وی را اعلام می‌کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تیمی از ماموران جنگلبانی محلی در محل حادثه حاضر شده و این مار شاه کبرا بزرگ را شکار کردند. این مار بعدا در یک منطقه جنگلی رها شد. هنوز مشخص نیست آیا قربانی یک مارگیر حرفه‌ای بوده که دست به این اقدام مرگبار زده یا خیر.

گفتنی است؛ مار شاه کبرا بزرگترین مار سمی جهان است که در جنگل‌های هند تا جنوب آسیا از جمله فیلیپین و اندونزی یافت می‌شود.

کدخبر: 728448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟