مهدی صانعی خبرنگار مشهدی بر اثر کرونا درگذشت +عکس

به گزارش رکنا، مجتبی محمودی، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، با تأیید خبر درگذشت مهدی صانعی اظهار کرد: این خبرنگار و فعال رسانه‌ای مشهد که علی‌رغم دریافت ۲ دوز واکسن چند روز قبل به بیماری کرونا مبتلا و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، امروز درگذشت.

وی ادامه داد: مهدی صانعی از جمله خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با سابقه مشهد و عضو رسمی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بود که سابقه فعالیت در روزنامه‌های خراسان، شهرآرا، مدیریت خبرگزاری مهر در خراسان رضوی و آتی نیوز را در کارنامه داشت.

محمودی با بیان این‌که مهدی صانعی خبرنگاری متعهد و با روحیات انقلابی بود، تصریح کرد: نگاه علمی و مهارت رسانه‌ای از جمله ویژگی‌های وی بود. او همواره به روز و آنلاین بود و در حوزه اقتصاد رسانه مهارت داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهدی صانعی با توجه به ویژگی‌هایی که داشت فردی آینده دار بود و جزو آیندگان رسانه استان به شمار می رفت اما متأسفانه بر اثر این بیماری از میان ما رفت.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری مهدی صانعی ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه، ۱۳ مهر ماه، در آرامگاه خواجه‌ربیع مشهد برگزار می‌شود.

رکنا درگذشت این خبرنگار متعهد را به خانواده گرامی اش و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفته و برای آن مرحوم از خداوند تقاضای آمرزش دارد.

کدخبر: 726923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟