مرگ وحشتناک صاحب سگ در مترو

حادثه ای در مترو موجب شد که صاحب سگ به طرز عجیبی کشته شود.

به گزارش رکنا، اداره حمل و نقل سریع خلیج (BART) یا مرکز قطار شهری از آغاز تحقیقات خود در مورد مرگ یک مسافر زن کالیفرنیایی در ایستگاه متروی پاول استریت نیویورک خبر داده است. «امی آدامز» ۴۱ ساله روز دوشنبه بر اثر یک حادثه جان خود را از دست داد.

سگ زنده ماند و صاحبش کشته شد

بنا به بیانیه‌ای که توسط BART منتشر شده این اتفاق زمانی رخ داد که قربانی در حالی که افسار سگ خود را به دور کمر خود بسته بود وارد سکوی ایستگاه مترو شد. در این حادثه پس از رسیدن قطار به ایستگاه در حالی که او از قطار پیاده شد، اما سگ قربانی همچنان داخل واگن ماند. در ادامه قطار با سرعت حرکت کرد، اما صاحب سگ به دلیل بسته بودن افسار این حیوان به کمرش روی ریل راه آهن کشیده شد. این حیوان بدون آسیبی نجات یافت، اما صاحبش به دلیل جراحات وارد جان خود را از دست داد.

«آلیشیا تروست»، سخنگوی BART با ابراز ناراحتی از این حادثه آن را حادثه‌ای غم انگیز خواند. وی در این بیانیه گفت: "این حادثه یکی از تلفات غم انگیز است و ما باید از تمام پروتکل‌های ایمنی پیروی کنیم." این در حالی است که پلیس محلی آمریکا نیز سرگرم تحقیقات در مورد این حادثه است. بازرسان تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته ایستگاه را جمع آوری و اظهارات شاهدان عینی نیز گرفته شده است.

گفتنی است؛ طبق قوانین BART مسافران اجازه دارند حیوانات خانگی از جمله سگ‌های غیرخدماتی را با مترو حمل کنند.

کدخبر: 722439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟