ساختمان کانون وکلا در آتش سوخت + عکس های عملیات سخت

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان کانون وکلا واقع در خیابان قصردشت به سامانه ١٢۵ اطلاع داده شد.

به گزارش رکنا، او ادامه داد: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی ۲، ۲۰ و ۵ با امکانات کامل و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه با کاربری اداری در تمام طبقات بود.

قانع افزود: با بررسی اولیه تیم عملیاتی حاضر، مشخص شد، آتش از قسمت سیستم‌های الکتریکی سالن کنفرانس در طبقه دوم آغاز و با توجه به قابل اشتعال بودن لوازم موجود در سالن از جمله صندلی ها، دیوار پوش‌ها و سقف شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش بود به طوری که دود به طبقه بالا نیز سرایت کرده و در پی آن دو خانم از کارکنان این ساختمان در طبقه سوم محبوس شده بودند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: به دلیل حضور ۲ نفر از کارکنان در شرایط نا ایمن، آتش نشانان با سرعت عمل ضمن نفوذ به طبقه دوم و خاموش کردن آتش، با دستگاه‌های تنفسی به طبقه بالاتر رفته و طی یک عملیات حساس، افرادی که در محل محبوس بودند را نجات دادند.

او با بیان اینکه شعله‌های آتش قبل از گسترش و سرایت به دیگر قسمت‌های ساختمان کاملا اطفا شد، ادامه داد: آتش نشانان تا برقراری ایمنی کامل و اطمینان از خاموش شدن آتش در سالن کنفرانس در محل حادثه حضور داشتند.

حضور خودروهای آتش نشانی برای خاموش کردن آتش

ساختمان کانون وکلا

تلاش آتش نشانان برای خاموش کردن آتش در ساختمان کانون وکلا

خاموش کردن آتش در ساختمان کانون وکلا بوسیله آتش نشانان

تلاش آتش نشانان برای خاموش کردن آتش در ساختمان کانون وکلا

کدخبر: 721035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟