سارقان خوش اشتها هم غذا خوردند هم پول ها را بردند+ فیلم
حجم ویدیو: 7.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

سارقان در یک رستوران پس از صرف غذا صندوق پول رستوران را با خونسردی تمام خالی کرده و متواری شدند.

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت از یک رستوران محلی در پاکستان را به تصویر می‌کشد. سارقان که گفته می‌شود چهار نفر بودند موفق به سرقت ۰.۱۵ میلیون روپیه از صندوق  رستوران شدند. این سرقت در رستورانی در منطقه بهادرآباد واقع در کراچی پاکستان رخ داد.

4 سارق رستوران متواری شدند

بنا به گزارش رسانه‌های محلی پاکستان سارقان چهار نفر بودند که با دو دستگاه موتورسیکلت دست به این سرقت زدند. در حالی که سه سارق برای انجام سرقت وارد رستوران شدند یکی از آن‌ها بیرون از رستوران منتظر ماند. سه سارقی که وارد رستوران شدند روی یکی از میز‌ها نشسته و غذا و نوشیدنی سفارش دادند. آن‌ها پس از بدست آوردن فرصتی مناسب در حالی که با تلفن همراه هماهنگی لازم را انجام می‌دادند در یک لحظه به سمت صندوق پول یورش برده و با خالی کردن آن متواری شدند.

کرونا به سرقت سارقان رستوران کمک کرد

در یکی از تصاویری که از داخل رستوران تهیه شده دو سارق در حالی که کنار یکدیگر نشسته و یکی از آن‌ها مشغول صحبت با تلفن همراه است دیده می‌شوند. در ویدئوی دیگر دو سارق در بیرون از رستوران و در کنار موتورسیکلت‌ها دیده می‌شوند. بنا به گفته پلیس محلی سارقان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلامی توسط حکومت از ماسک استفاده کرده بودند.

پلیس محلی پاکستان تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست آیا سارقان از اسلحه گرم برای ترساندن خدمه رستوران استفاده کرده بودند یا خیر. تحقیقات پلیس ادامه دارد.

کدخبر: 720677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟