بازی مرگ و زندگی 12 کودک روی موتورسیکلت+ فیلم
حجم ویدیو: 10.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22

موتورسیکلت از وسایلی است که باید در هنگام سوار شدن و استفاده از آن بسیار دقت کرد.

به گزارش رکنا ، پلیس پاکستان از بررسی ویدئویی که یک موتورسوار را در حال رانندگی با ۱۲ کودک روی موتورسیکلت نشان می‌دهد خبر داده است. در ویدئویی که  در شبکه‌های اجتماعی پاکستان تبدیل به ویدئویی داغ شده یک موتورسوار محلی در حالی که ۱۲ کودک را روی موتورسیکلت سوار کرده و در حال رانندگی است دیده می‌شود.

آویزان بودن کودکان از موتورسیکلت

این ویدئو کودکان را در حالی که به شکلی خطرناک روی موتورسیکلت سوار شده اند و راننده با سرعت زیادی در حرکت است نشان می‌دهد. در این ویدئو تعدادی از کودکان از موتورسیکلت آویزان هستند. انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی موجب پوشش آن در یکی از بخش‌های خبری تلویزیون پاکستان شد. بنا به این گزارش برخی از افراد برای تبدیل شدن به چهره‌ای مشهور در شبکه‌های اجتماعی دست به چنین اقدامات خطرناکی با خودرو یا موتورسیکلت می‌زنند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران حماقت این موتورسوار در به خطر انداختن جان چندین کودک را مورد سرزنش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «شهرت به چه قیمتی؟ به قیمت کشتن چند کودک بی‌گناه!» کاربر دیگر نوشت: «این موتورسوار باید دستگیر و تا پایان عمر از رانندگی محروم شود.»

گفتنی است؛ پلیس پاکستان تحقیقات خود برای شناسایی این موتورسوار را آغاز کرده است.

کدخبر: 720621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟