عکس صحنه مرگ مادر و دختر 7 ساله  / در بردسکن رخ داد

جانشین فرمانده پلیس‌راه بردسکن با اشاره به واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در محور بردسکن – شهرآباد گفت: متأسفانه در این سانحه رانندگی مادر به همراه دختر هفت‌ساله‌اش درصحنه جان باخت و دو مصدوم حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش رکنا ، سروان محمد تالسه در مشهد از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در کیلومتر ۵ محور بردسکن – شهرآباد خبر داد و اظهار کرد: این سانحه رانندگی که در حوالی روستای کلاته نو اتفاق افتاد خودروی سواری ال۹۰ از جاده منحرف و واژگون شد.

تصادف مرگبار در بردسکن

جانشین فرمانده پلیس‌راه بردسکن ابراز کرد: راننده این خودرو که خانمی ۳۰ ساله بود به همراه دختر هفت‌ساله‌اش درصحنه جان باخت و پسر ۵ ساله و یکی دیگر از سرنشینان خودرو به علت جراحات وارده توسط نیروهای امدادی برای مداوا به بیمارستان ولیعصر بردسکن منتقل شدند.

وی سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه را که منجر به خارج شدن از جاده و واژگونی خودرو ال ۹۰ شده است را علت وقوع این سانحه عنوان کرد و یادآور شد: محور بردسکن به شهرآباد درواقع با مشخصات یک‌راه فرعی روستایی است و حداکثر سرعت مجاز در این مسیر در روز ۶۰ کیلومتر و در شب ۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

تالسه با اشاره به آغاز فصل برداشت محصول پسته و افزایش میزان تردد و بار ترافیکی در این جاده، از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه در این محور تردد کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

کدخبر: 719567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟