شرایط جدید تردد بین شهری اعلام شد

مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز تردد در تهران اعلام شدند

مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز تردد در تهران اعلام شدند

 ایمان قربانی با اشاره به شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اخذ مجوز تردد گفت:‌ بر اساس ابلاغ جدیدی که صورت گرفته مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز، به فرمانداری تهران اعلام شده است و از این لحظه به بعد بر اساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.

وی افزود:‌ بر این اساس، این مشاغل در ۵ گروه تقسیم شده است که گروه اول شامل مشاغل بنگاه‌های تجاری،‌تولیدی، صنعتی و کشاورزی است. هم چنین کادر شاغل بهداشت و درمان، دانشجویان شاغل به تحصیل در استان‌های غیر محل سکونت، بستگان درجه یک و دو فوت شدگان در خارج از شهرستان محل سکونت، افرادی که دارای نوبت پزشکی در سایر شهرستان‌های محل سکونت هستند و در نهایت کسانی که آزمون و یا برنامه امتحانی در خارج از محل سکونت دارند جز گروه‌هایی هستند که می‌توانند برای اخذ مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با تاکید بر این موضوع که به هیچ گروه و افرادی خارج از شرایط اعلام شده مجوز تردد داده نخواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ از شهروندان عزیز تهرانی خواهش می‌کنیم که بدون دلیل و داشتن شرایط اعلام شده به فرمانداری مراجعه نکنند، چرا که ما بر اساس قانون عمل می‌کنیم و قانون شرایطی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اعلام کرده است./ایسنا

 

کدخبر: 718789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟