آناهیتا درگاهی کرونا گرفت / 30 درصد درگیر است

آناهیتا درگاهی یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیو است. آناهیتا درگاهی متولد 7 بهمن ماه سال 1356 است. آناهیتا درگاهی تاکنون در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرده‌است. آناهیتا درگاهی اخیرا به کرونا مبتلا شد. آناهیتا درگاهی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش رکنا، آناهیتا درگاهی به علت ابتلا به کرونا و درگیری ۳۰ درصدی ریه در بیمارستان بستری شد.

روز گذشته خبری مبنی بر بستری شدن آناهیتا درگاهی بازیگر سینما در اثر ابتلا به کرونا منتشر شد که طبق پیگیری‌های صبا، این بازیگر در ۱۰ روز ابتدایی ابتلای خود به کرونا شرایط بهتری داشته و درگیری ریه در سی‌تی اسکن‌های او مشخص نبوده است اما از روز سیزدهم و با آخرین سی‌تی اسکن مشخص شده که درگیری ریه شدت پیدا کرده و با تشخیص دکتر پیام طبرسی این بازیگر در بیمارستان نیکان بستری شده است.

بازیگر «می‌خواهم زنده بمانم» در حال حاضر با دستگاه اکسیژن و داروی رمدسیور تحت درمان قرار گرفته‌ است تا پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شود.

آناهیتا درگاهی و همسرش

 بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی عکسی متفاوت و پر مفهوم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.آناهیتا درگاهی متولد بهمن ۱۳۶۶ در تهران است. او نقاش و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.

آناهیتا درگاهی در۷بهمن ماه سال۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را بر عهده داشته‌است. او، در کنار فعالیت در عرصهٔ نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک‌ویدئوی پردهٔ آخر از رضا کیانیان را عهده‌دار بوده‌است. درگاهی تهیه‌کنندهٔ یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی نیز بوده‌است.

درگاهی، در عرصهٔ سینما و تئاتر، به‌عنوان بازیگر نیز فعالیت دارد. او نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. مؤتمن در سال ۱۳۹۴ او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید.

درگاهی تحصیلات خود را در رشتهٔ هنر ادامه داد و کارشناسی‌اش را در رشتهٔ گرافیک و کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. او در دی‌ماه ۱۳۹۵ با اشکان خطیبی ، بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر است.

کدخبر: 718032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟