تصادف مرگبار مرد شیرازی با درخت + عکس تلخ

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد، بدنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ از تصادف یک دستگاه خودروی سواری در مسیر بلوار سرداران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری زانتیا به دلیل سرعت بالا و  کنترل نکردن خودرو از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با درخت وسط بلوار متوقف می‌شود.

مرد شیرازی با درخت تصادف کرد و مرد

راننده خودرو سواری که یک مرد ۴۰ ساله بود، قبل از رسیدن آتش نشانان باکمک عوامل اورژانس از داخل اتاقک خودرو بیرون آورده و به محل امنی درحاشیه خیابان انتقال داده شده بود که با  معاینات انجام شده از سوی عوامل اورژانس مشخص شد تنها مصدوم این حادثه در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

نیرو‌های آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن سازی خودرو کرده و پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت، این وسیله نقلیه را به محل امن انتقال دادند.

با توجه به اینکه شخص فوت شده به نیروهای نیروی انتظامی تحویل داده شد، آتش نشانان صحنه تصادف پاکسازی کرده و سپس خودروی تصادفی را  برای بررسی علت وقوع این حادثه به کارشناسان پلیس راهور  تحویل دادند.

کدخبر: 717744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟