خانم معلم مهربان با کرونا جان باخت + عکس مرجان بابایی + عکس

مرحوم مرجان بابایی، خیر نیکوکار و دبیر تربیت بدنی مدرسه شهید "محمدعلی شهیدی" ناحیه دو همدان به‌دلیل ابتلا به کرونا ویروس، جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، هدیه اکبری، مدیر مدرسه شهید "محمد علی شهیدی" اظهار کرد: ارتباط بسیار خوب خانم "بابایی" با دانش‌آموزان، توانایی در آموزش و شخصیت ایشان، زبان‌زد همه بود.

اکبری تصریح کرد: کلاس درس ایشان بسیار پویا و بانشاط بود و با توجه به دانش و توانایی خانم "بابایی" در حوزه تربیت بدنی، دانش‌آموزان بسیار موفقی در المپیادهای ورزشی داشتند.

معلم همدانی با کرونا جان باخت

وی با اشاره به اقدامات خیر مرحوم بابایی، بیان کرد: ایشان با توجه به ارتباطی که با تعدادی از خیرین داشتند، هر دو ماه یک‌بار، سبد بسته‌های مواد غذایی بسیار کاملی برای خانواده دانش‌آموزان نیازمندان تهیه می‌کرد.

اکبری ادامه داد: در ایام شیوع کرونا و لزوم استفاده دانش‌آموزان از تلفن‌های هوشمند، خانم بابایی ۱۴ تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه کردند که هیچکدام از این ۱۴ دانش‌آموز اطلاع نداشتند که خانم بابایی این کار را انجام داده است چون شخصیت ایشان به‌صورتی بود که دوست نداشتند مطرح باشند.

وی با بیان اینکه ایشان در ۱۲ سال خدمتی که در آموزش‌وپرورش انجام دادند همواره به نیازمندان کمک می‌کردند، گفت: هر دانش‌آموزی به هر کمکی که احتیاج داشت، ایشان تمام تلاش خود را برای حل مشکل آن دانش‌آموز به کار می‌بردند.

اکبری ادامه داد: با توجه به ارتباطی که با دانش‌آموزان داشتند، وقتی بچه‌ها متوجه فوت خانم "بابایی" شدند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند چون ایشان دبیری بود که در دل همه جا باز کرده بودند.

وی با اشاره به شخصیت وارسته و خیلی خوب خانم اکبری، اظهار کرد: زندگی کاری و شخصی خانم اکبری گره خورده بود و ایشان مرتب در فکر بچه‌ها بودند.

اکبری خاطرنشان کرد: ایشان مدل شخصیتی خاصی داشتند و بی‌ادعا بودند از طرفی مانند تمام فرهنگیان یک زندگی متوسط اقتصادی داشتند و در برخی موارد حقوق چند ماهشان را خرج کار خیر می‌کردند.

کدخبر: 716719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟