عکس صحنه ناپدید شدن مرد هرمزگانی / او کجاست؟

مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این باره گفت: «روز دوشنبه با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته سازمان هواشناسی و هشدارهای اعلام شده، بارندگی شدیدی در شهرستان حاجی‌آباد به‌وقوع پیوست. این بارندگی رودخانه‌های فصلی را نیز به جریان انداخت.

متأسفانه این بارندگی خسارت شدیدی به بخش کشاورزی و دامداری شهرستان حاجی‌آباد وارد کرد. در همین بارندگی نیز دو حادثه به‌وقوع پیوست. در یکی از این حوادث فردی با خودرو وانت پس از خرید گاو قصد بازگشت به استان کرمان داشت. او در مسیر گرفتار بارندگی و سیل شد که به موقع ماشین را رها کرد و جان سالم به در برد.»

به گزارش رکنا، حسن‌زاده در ادامه صحبت‌هایش گفت: «در یکی دیگر از حوادث این بارندگی، ماشین پژو سواری نیز با ۵ فرد در حوالی پل پایاری در نزدیکی ورودی شهر حاجی‌آباد قرار داشت. این افراد بدون توجه به هشدارهای از قبل داده شده با بارندگی شدید مواجه و غافلگیر سیلاب شدند. آنها به قصد درآوردن و نجات ماشین خود تن به آب زده که همین موجب گرفتاریشان شد. ۳ نفر از آنها به‌موقع علی‌رغم سختی‌های فراوان خود را نجات دادند.

سیل هرمزگان مرد پژوسوار را با خود برد

یک فرد دیگر نیز با مصدومیت از این حادثه جان سالم به در برد، اما یک نفر دیگر از آنها مفقود شد. عملیات نجات از دوشنبه شب گذشته برای نجات تنها سرنشین باقیمانده آغاز شد و تا روز سه‌شنبه نیز ادامه داشت. با این‌حال اثری از این فرد یافت نشد. با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان یک تیم واکنش سریع با دو سگ جست‌وجو و نجات نیز عازم شهرستان حاجی‌آباد شده و همچنان عملیات جست‌وجوی تنها سرنشین باقیمانده ادامه دارد.»

حسن‌زاده در پایان صحبت‌هایش گفت: «امیدوارم هم‌استانی‌ها به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و از تردد در رودخانه‌های فصلی و قرارگیری در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.»

کدخبر: 714870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟