آتش سوزی یک بانک در جنوب تهران + عکس های محل حادثه

در ساعت 10:06 دقیقه صبح روز گذشته، وقوع این حادثه توسط شاهدان به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 47 را به محل حادثه در بازار آهن مکان، فاز سوم شرقی اعزام کرد.

به گزارش رکنا، محسن حاجی شمسایی افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار کرد: یکی از شعب بانک واقع در فاز سوم شرقی بازارآهن مکان به علت نامعلومی از داخل و سقف شیروانی بانک دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به این که دود زیادی از داخل بانک خارج می شد، ادامه داد: آتش نشانان با تجهیز شدن به دستگاه تنفسی، به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند که یک گروه از راه سقف(شیروانی) و گروه دیگر از طریق درب اصلی بانک وارد ساختمان شعبه بانک شده و به وسیله دو رشته لوله آبده آتش نشانی به مهار شعله های آتش که قسمت آشپزخانه و اتاق رک بانک را فرا گرفته بود، مشغول شدند.

شمسایی در ادامه افزود: آتش نشانان پس ازمهارکامل شعله های آتش، دود های ناشی از این آتش سوزی را به وسیله فن های مکانیکی از محل حادثه به بیرون تخلیه کردند.

این افسر آماده آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و گفت: این حادثه مصدوم و یا محبوس شده ای به دنبال نداشت.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 714107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟