مرگ همزمان 2 نفر در معدن / زیر آوار زنده به گور شدند + عکس

بعد از ظهر دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۵ خبر ریزش معدن دره زنجیر در منطقه ده بالا از روستاهای شهرستان تفت یزد به مراکز امدادی می‌رسد.

به گزارش رکنا، در همان دقایق اولیه خودروهای امدادی آتش نشانی و هلال احمر و یک کد آمبولانس برای حضور در محل حادثه و پیشگیری از اتفاقات غیرمترقبه به محل معدن در ابتدای جاده روستای ده بالا اعزام شدند.

با حضور عوامل امدادی مشخص می‌شود یک کارگر دچار حادثه شده و در معدن محبوس است که با سه ساعت تلاش برای آوار برداری از سوی هلال احمر و آتشنشانی، محلی که کارگر معدن دچار سانحه و محبوس شده بود بازگشایی می شود.

کارگر ۳۶ ساله که به دنبال ریزش سنگ در تونل معدن زیر آوار محبوس شده بود در این حادثه با وجود تلاش نیروهای امدادی جان خودش را از دست می‌دهد که فوت وی از سوی عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تایید شده است.

به گزارش فارس، معدن دره زنجیر یکی از معادن قدیمی سرب و روی کشور است و موقعیت مکانی آن در شهرستان تفت و در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد است.

فعالیتهای معدنکاری در این معدن از سال ۱۳۲۶ شروع شده است. تاکنون شرکتهای متعدد خارجی از کشورهای ژاپن، فرانسه و ... در زمینه‌های اکتشاف و استخراج فعالیت داشته‌اند.

فوت راننده لودر در معدن میبد

همچنین در حادثه دیگری که ساعت ۱۹ در معدن فرازکوه دهستان درین شهرستان میبد رخ داد در اثر واژگونی لودر معدن، راننده لودر پیش از رسیدن عوامل امدادی جان خود را از دست داد.

کدخبر: 713062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟