شهادت احمد زینلی در یزد + عکس

دکتر زینلی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد از از پزشکان خوشنام، حاذق، متعهد، اخلاق مدار، بسیجی و رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش رکنا ،این شهید مدافع سلامت که حدود ۲۵ سال سابقه طبابت داشت؛ صبح روز جمعه بعلت ابتلا به کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲ هزارو ۷۲ نفر از کادر درمان استان یزد به کرونا مبتلا شدند و هم اکنون بیش از ۸۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان یزد بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از پیام دکتر محمود نوری شادکام آمده است: خبر درگذشت  جانکاه پزشک فرزانه جناب آقای دکتر احمد زینلی موجب تألم و تأثر اینجانب و جامعه دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گردید.

ایشان که به راستی آراسته به زیور علم و تخصص بودند در طول عمر پرخیر و برکت خویش با آرامش، سعه صدر و صبری مثال زدنی و در کمال تواضع به درمان و مداوای بیماران مجموعه خود پرداختند.

بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه این پزشک مردمی، متعهد و زحمتکش که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا، بویژه بیماران کرونایی نمود، در نزد خداوند متعال مأجور است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

بدینوسیله درگذشت آن عزیز از دست رفته را به خانواده محترم ایشان،همکاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان یزد به ویژه همکاران شاغل در بیمارستان شهید صدوقی تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند سبحان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

کدخبر: 712272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟