صاعقه درخت کاج 200 ساله را نابود کرد+ فیلم
حجم ویدیو: 3.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

صاعقه بسیاری از درختان و افراد را از بین می برد. در این فیلم مشاهده می کنید که صاعقه چطور یک درخت کاج کهنسال را دونیم کرد و درخت در اثر صاعقه آتش گرفت.

 

به گزارش رکنا ، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که صحنه وحشتناک برخورد صاعقه به یک درخت را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه این درخت کاج کهنسال پس از برخورد صاعقه به دو نیم تبدیل شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که آتش بخشی از تنه درخت را در برگرفته لحظاتی بعد درخت از به دو نیم تبدیل شده و فرو می‌ریزد. «مایکل بوگان»، ویدئویی از این درخت پس از آنکه مورد اصابت صاعقه قرار گرفته تهیه کرد. این اتفاق در نزدیکی فرودگاه بیگ بیر در ایالت کالیفرنیا رخ داد.

سوختن درخت کاج در اثر صاعقه

گفته می‌شود این درخت کاج دست کم ۲۰۰ سال قدمت داشت. ماموران اداره جنگلبانی ملی سن برناردینو روز یکشنبه از محل حادثه بازدید و باقیمانده درخت سوخته را بریدند. بنا به اعلام آتشنشانان محلی آن‌ها روز شنبه به پنج عملیات اطفاء حریق که توسط صاعقه ایجاد شده بودند فراخوانده شدند.

گفتنی است؛ وقوع این حوادث طبیعی در حالی خبرساز می‌شود که بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا در آتش می‌سوزد و بسیاری از ساکنان محلی مجبور به ترک خانه‌های خود شده اند.

کدخبر: 711742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟