قتل ناموسی در تهران / او نامزدم مرا از من گرفت

قتل یک جوان به دلیل سوءتفاهم با دوستش اتفاق افتاد. پسری که فکر می کرد دوستش قصد ازدواج با نامزد وی را دارد مرتکب قتل شد. قتل ناموسی این بار در چیتگر اتفاق افتاد. این پرونده قتل با کشف جسدی در حاشیه چیتگر شروع شد. تا کنون دو سال از این پرونده قتل می گذرد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و با کشف جسد پسر جوانی در حاشیه پارک جنگلی چیتگر آغاز شد. با شناسایی هویت مقتول مشخص شد وی افغانستانی بوده اما سال‌هاست که در ایران کار می‌کند و چند وقت قبل نیز برای دیدار با خانواده‌اش به افغانستان رفته و به تازگی برگشته بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد این پسر جوان از سوی دوستش به قتل رسیده است بنابراین پلیس خیلی زود متهم را دستگیر کرد. وی انگیزه خود را از این جنایت انتقامجویی عنوان کرد و گفت: من برای کار به ایران آمدم و می‌خواستم پس از جمع کردن پول هایم به افغانستان بروم و با نامزدم ازدواج کنم. تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم نامزدم دیگر به من علاقه‌ای ندارد و می‌خواهد نامزدی را به هم بزند. از این موضوع خیلی ناراحت شدم و دنبال یافتن علت این ماجرا بودم که وقتی کمی دقت کردم، فهمیدم دوستم که با من در ایران کار می‌کرد و با هم همخانه بودیم با نامزدم در ارتباط است. همان موقع بود که مطمئن شدم او به من خیانت کرده و با نامزدم رابطه دوستانه برقرار کرده است. بنابراین به فکر انتقام از او افتادم.من بدون اینکه در این باره با او حرفی بزنم او را به پارک جنگلی چیتگر دعوت کردم. در فرصتی مناسب و در نقطه خلوتی از پارک، با چوب به سرش زدم و سپس با بند کفش او را خفه کردم.

 به‌دنبال اعتراف‌های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم، وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 این در حالی بود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

متهم در جلسه دادگاه جرم‌اش را گردن گرفت و گفت: او مستحق مرگ بود چون باعث جدایی من و نامزدم شده بود و به من خیانت کرده بود الان هم از کشتنش پشیمان نیستم.  در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به درخواست اولیای دم وی را به قصاص محکوم کردند.

کدخبر: 711694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟