گودبرداری غیر اصولی در تهران حادثه آفرید + عکس

ظهر روز گذشته ساعت 12:52 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 102 و گروه امداد ونجات 18 را به خیابان آیت الله کاشانی، خیابان قبادی، کوچه یاس شرقی اعزام کرد.

به گزارش رکنا، رضا وفائی معاون منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: پس از بررسی های اولیه مشخص شد به علت رعایت نکردن اصول ایمنی، نیمی از ساختمان دو طبقه در اثر گودبرداری درزمین همجوار به یک باره فروریخت.

وفائی اعلام کرد: خوشبختانه قبل از فرو ریختن ساختمان دوطبقه مجاور محل گودبرداری، همه ساکنان آن محل را ترک کرده بودند، به این خاطر خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید.

وی افزود: با توجه به شرایط ساختمان، آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی اولیه و قطع جریان برق، آب، گاز و همچنین دور کردن تمام وسایل نقلیه و ساکنان از اطراف محل حادثه ، به بررسی کامل ساختمان های همجوار پرداختند.

معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از انجام اقدامات پیشگیرانه و نیز تحویل محل به عوامل شهرداری منطقه 5 و نیروی انتظامی، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی به ماموریت خود پایان دادند.

گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی

 

کدخبر: 711532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟