سقوط مسافر ویلچرسوار به داخل ریل قطار + فیلم
حجم ویدیو: 4.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

حادثه ناگوار برای مرد ویلچرسوار در قطار رخ داد. این مرد تعادلش ار از دست داد و به داخل ریل قطار سقوط کرد.

به گزارش رکنا، مسافر مترو با دیدن مرد ویلچرسوار که به داخل ریل قطار سقوط کرده بود وارد عمل شد و پیش از رسیدن قطار به ایستگاه جانش را نجات داد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نفس گیر نجات یک مرد ویچرسوار پس از سقوط به داخل ریل قطار در یکی از ایستگاه‌های مترو آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در ایستگاهی در شهر نیویورک رخ داد یکی از مسافران با واکنش سریع خود موفق به نجات این مرد ویلچرسوار شد.

نجات مرد ویلچرسوار در قطار

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است چگونگی نجات این مسافر را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از مسافران بلافاصله به داخل محدوده ریل قطار پریده و با بغل کردن مرد ویلچرسوار او را به روی سکو منتقل می‌کند. تعدادی دیگر از مسافران نیز که در ایستگاه منتظر رسیدن قطار بودند به این مرد در انتقال مرد ویلچرسوار کمک می‌کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود تنها لحظاتی پس از انتقال این مسافر به روی سکو قطار با سرعتی زیاد وارد ایستگاه می‌شود.

جزئیات سقوط مرد ویلچرسوار به داخل قطار

این حادثه بعدازظهر روز چهارشنبه و در ایستگاه مترو میدان یونیون رخ داد. ظاهرا مرد ویلچرسوار پس از حضور در ایستگاه ناگهان از روی سکو به داخل محدوده ریل قطار سقوط کرده بود.

این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یکی باید روی سکو به سمت اپراتور قطار می‌دوید و او را در جریان وقوع این اتفاق قرار می‌داد.»

کدخبر: 710634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟