فرار از صحنه مرگ جوان تهرانی / 5 صبح رخ داد + عکس

تصادف فوتی در بزرگراه امام علی(ع) سبب شد یک جوان کشته شود و راننده از ترس پا به فرار گذاشت.

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت  : به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف  در  ساعت 05:15 صبح دیروز  و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) قبل از رمپ ورودی به خاوران ، یکدستگاه سواری متواری به شدت  با عابر پیاده ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد  می نماید .

به گزارش رکنا، وی افزود : پس از این حادثه  متاُسفانه عابر پیاده 45 سایه  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می کند و راننده این سواری از محل حادثه فرار می کند.

مومنی افزود : بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

سرهنگ مومنی گفت : علیرغم توصیه های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم .

وی گفت : با توجه به دستور مقام محترم قضایی و اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص کروکی تنظیم و  اقدامات قضایی در خصوص شناسایی خودروی متواری از طریق رصد دوربین ها و اظهارات شاهدین صورت پذیرفته است که قطعا این راننده بدلیل فرار از صحنه و عدم کمک رسانی به عابر  مشمول قانون تشدید مجازات قرار خواهد گرفت .

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاههای عابر پیاده و یا از پل های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند  تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کدخبر: 710631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟