به بهانه سالروز شهادت ستوان یکم "محمد حسین رئیسی "

به گزارش رکنا،ستوان یکم شهید"محمد حسین رئیسی "در25 تیر ماه سال1370 چشم به جهان گشود و در تاریخ 11 مرداد ماه سال 1396 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید سرافراز فردی بسیار خوش برخورد بود که به خاطر خوش اخلاقی و خوش طبعی وهمچنین نماز اول وقتش  دربین اطرافیان شناخته می شد.

روایت همسر شهید:

خندان اما با سر و روی خاک آلود، بدنی کوفته و چشمانی که از بی خوابی قرمز شده بود وارد خانه شد؛ خوشحال به استقبالش رفتم؛ هیچوقت از سختی کارش شکایت نمی کرد ولی من بارها به او گفته بودم که از یگان تکاوری بیاید بیرون و او هم هر بار یک جوری با خنده و خوشرویی حرف را عوض می کرد و مرا دست به سر؛ یک هفته بعد دوباره برای ماموریت فرایش خواندند، سر ظهر ابتدا نمازش را خواند و بعد ناهار خورد و وسایلش را برداشت که برود، موقع رفتن گفت: من سه روز دیگر برمیگردم؛ برای اولین بار بود که از آمدنش حرف می زد؛ عادت نداشت از ماموریت ها و اینکه چند روز طول میکشد حرفی بزند اما آن روز گفت و راست هم گفت...! بعد از سه روز آمد...

یک نفر گفت: با پیکر مطهر شهید وداع کنید باید ببریمش برای تشییع...

هیچوقت در صحبت هایش حرف از مردن نمیزد، همیشه می گفت «شهادت»؛ با اینکه می دانست من ناراحت می شوم ولی باز هم می گفت و به همکارانش گفته بود اگر شهید شد عکسش را در محل های خاصی نصب کنند و هر زمان خواسته و حاجتی داشت به مزار شهدا و دوستان شهیدش می رفت.

روایت برادر شهید:

گواهی می دهم عاشق شهادت بود و همیشه دعایش این بود که شهید شود و همچنین اطرافیان، او را به نماز اول وقتش می شناختند.

گفتنی است شهید محمد حسین رئیسی از نیروهای یگان تکاوری 114 امام رضا (ع) شهرستان بم در 11 مردادماه سال 1396 در درگیری با اشرار مسلح در محور بم به جیرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«روحش شاد ویادش گرامی باد»

 

 

کدخبر: 709527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟