5 عکس از تریلی جزغاله شده در آزادگان / راننده تهرانی در یک قدمی مرگ

نقص فنی باعث جزغاله شدن تریلی در اتوبان آزادگان شد.

محمد باقرپور رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: رانندگانی که مسیر آزادگان به سمت شرق بعد از پل کن در حال تردد بودند مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر کشنده به علت نقص فنی و قفل شدن چرخ‌ها دچار حریق می‌گردد.

وی افزود: پس از قفل شدن چرخ‌ها این تریلر به سمت راست منحرف می‌گردد و پس از وارد شدن به فضای سبز این بزرگراه به اصطلاح قیچی کرده و دچار حریق می‌گردد.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می‌گردند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودرو‌های عبوری و مردم در محل حاصل شده بود انجام دادند.

آتش سوزی تریلی در آزادگان

باقرپور ادامه داد: عوامل آتش نشانی به موقع در محل حاضر بودند و مشغول اطفاء حریق گردیدند و افراد را از محل حادثه متفرق می‌کردند.

وی از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند.

خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب و سوختگی نگردید و پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

 

آتش سوزی تریلی

آتش سوزی تریلی

آتش سوزی تریلی

آتش سوزی تریلی

کدخبر: 708907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟