15 زن و مرد شیرازی در محاصره مرگ دردناک ! / در هتل آپارتمان چه گذشت؟!

 محمد هادی قانع بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه امروز مشاهده شدن دود و زبانه کشیدن شعله‌های آتش از واحد شرقی در طبقه سوم یک هتل آپارتمان سه طبقه واقع در خیابان حدادی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز آتش نشان از ایستگاه یک را به همراه خودروهای اطفا آتش سوزی به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد کانون آتش سوزی آشپزخانه این واحد بوده و آتش گرفتن هود آشپزخانه منجر به آتش سوزی و سرایت آن به لوازم قابل اشتعال شده است.

قانع با بیان اینکه شعله‌های آتش در این واحد به سرعت در حال گسترش بود، گفت: این امر باعث بروز دود سنگین در طبقات شد. قانع اضافه کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه نسبت به اطفا حریق، نجات مسافران و خارج کردنشان به بیرون از هتل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با عملیات اطفای حریق، آتش نشانان عملیات تهویه دود از محیط را نیز آغاز کردند، گفت: نجاتگران آتش نشانی ۱۵ تن از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات گرفتار شده بودند به محل امن منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: پس از اطفا کامل آتش سوزی و لکه‌گیری، آتش نشانان به عملیات خود خاتمه دادند.

قانع با بیان اینکه علت قطعی بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم نداشت و تنها خسارات مالی بر جای گذاشت.

کدخبر: 708653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟