عکس های تصادف هولناک 2 کامیون در بزرگراه زین الدین

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی کامیونت با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 18:30 روز گذشته نیروهای عملیات ایستگاه 57 را به همراه گروه نجات 10 روانه محل حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین کرد.

به گزارش رکنا، بهمن رضایی نیا رییس ایستگاه 57 در این باره اظهار داشت: دو دستگاه دستگاه خودروی کامیونت در هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق بزگراه زین الدین به علت نامعلوم به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و در جریان این حادثه چهار نفر از سرنشینان این دو خودرو مصدوم و دونفر از آنها در داخل اتاقک این وسیله مصدوم و محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و اطمینان از نداشتن نشتی گازوئیل به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رها سازی سرنشینان کامیونت را آغاز کردند.

رضایی نیا خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان دو نفر سرنشین را که دچار مصدومیت شدید شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده کامیونت خارج کرده و برای انتقال به مراکز در مانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

تصادف

تصادف

کدخبر: 708487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟