پرواز واقعی پژو 206 در بزرگراه زیدالدین / او از  همه موانع رد شد + عکس

واژگونی پژو 206  در بزرگراه زین الدین  و برخورد شدید  این سواری با گاردریل های کناری زیدالدین باعث ترافیک در بزرگراه شد.

 سرهنگ اسماعیل احسان پور  رییس منطقه 25  پلیس راهور تهران ضمن بیان این خبر افزود :  مقارن ساعت  18:30 شب گذشته  در مسیر شرق به غرب زین الدین ورودی باقری، خودروی پژو 206   که در این مسیر در حال تردد بوده از مسیر خارج شده و  پس از واژگونی و شکستن چندین گاردریل از روی جداول رد شده و به چندین درخت آسیب می رساند  .  

به گزارش رکنا، وی ادامه داد : شدت حادثه بحدی بوده که این خودرو  پس از این واژگونی مخالف مسیر دیگر خودروها و در محل فضای سبز این بزرگراه  بالاخره متوقف می گردد .

وی گفت : تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب  که در این مسیر در حال گشت زنی  بوده پس از مشاهده این حادثه  به کمک راننده وسیله  نقلیه می شتابند و مشغول  کمک رسانی  و امداد به این راننده مشغول می گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند  .

احسان پور  افزود : تیم  کارشناسی منطقه  25 پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  ناشی از تخطی از سرعت مقرره  اعلام می نمایند .

وی گفت :  تیم اورژانس پس معاینه سراپایی  سرنشین و راننده پژو  206  به مداوای آنها  در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ احسان پور از رانندگان خودروها خواست  از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری کرده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

واژگونی خودرو

واژگونی خودرو

واژگونی خودرو

کدخبر: 707548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟