خطرناکترین عکس سلفی 3 خواهر و برادر ! / عزرائیل را دیدند!

سلفی گرفتن این 3 خواهر و برادر حادثه مرگباری را رقم زد. برخورد صاعقه در هنگام سلفی گرفتن آنها موجب سوختگی و جراحت شان شد.

به گزارش رکنا ، برخورد صاعقه سه خواهر و برادر آمریکایی را روانه بیمارستان کرد. راشل، ایزابل و آندرو جابسون هنگام وقوع طوفان در زیر یک درخت مشغول گرفتن عکس سلفی بودند که خطرناک‌ترین سلفی عمر خود را ثبت کردند. این سه خواهر و برادر در حال تهیه سلفی بودند که ناگهان با وقوع صاعقه مواجه شدند. این اتفاق در منطقه مولزی شرقی انگلیس رخ داد.

عکس سلفی برای ثبت لحظه ای خاص

در تصویری که آن‌ها تهیه کرده اند لحظه وحشتناک وقوع و برخورد صاعقه را نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی انگلیس این سه جوان با دوچرخه در حال رفتن به خانه یکی از اقوام خود بودند که به علت شروع باران تصمیم گرفتند زیر درخت پناه بگیرند. ایزابل به BBC گفت: «خواستیم هنگام بارش باران یک عکس سلفی (غمگین) ثبت کنیم. ناگهان من نقش بر زمین شدم و نمی‌توانستم چیزی را بشنوم. من و خواهرم فریاد می‌کشیدیم. قسمتی از بدن من دچار سوختگی شد و دستم بی حس شده بود.»

عکس سلفی

سلفی حادثه ساز برای خواهر و برادران

ایزابل ۲۳ ساله گفت که این اتفاق در ساعت ۵.۵ دقیقه بعدظهر به وقت محلی انگلیس رخ داد. او و خواهر و برادرش در این حادثه دچار جراحت خطرناک نشدند. در ادامه تعدادی از افراد محلی به کمک این سه نفر شتافتند و آن‌ها به بیمارستان سنت جورج در توتینگ منتقل کردند. این سه خواهر و برادر ساعاتی بعد از بیمارستان مرخص شدند.

کدخبر: 705669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟