مرگ داماد کنار عروس جشن را به هم ریخت! + فیلم
حجم ویدیو: 2.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

داماد در مراسم ازدواجش عروس را شوکه کرد. این داماد  بی هوش کنار عروس افتاده بود همه تصور کردند مرده است اما مشخص شد داماد از طولانی شدن مراسم عروسی به قدری خسته شد که ناگهان خوابش برد.

به گزارش رکنا ، با فرارسیدن فصل جشن های عروسی در کشور هند، گه‌گاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم‌ عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که دو هفته پیش بود که حرکت عجیب یک داماد در جشن عروسی اش خبرساز شده بود و به تازگی نیز به خواب رفتن  یک داماد هندی در مراسم عروسی اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی هند منتشر شده است این داماد را در حالی که در کنار عروس و در مقابل مهمانان به خواب رفته نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که داماد جوان در کنار عروس نشسته به خواب فرو رفته است.

تلاش بستگان داماد برای بیدار کردن او

این ویدئو یکی از بستگان داماد را در حالی که تلاش می‌کند تا وی را از خواب بیدار کند نشان می‌دهد. ظاهرا این داماد جوان که به دلیل طولانی شدن مراسم عروسی بسیار خسته شده بود در کنار عروس به خواب رفت. این ویدئو اولین بار توسط یک کاربر هندوستانی با نام «نیرانجان موهاپاترا» در اینستاگرام منتشر شد.

این ویدئوی جالب با واکنش‌های طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «داماد آنقدر خسته که بهترین شب زندگی اش را از دست داد.» کاربر دیگر نوشت: «تفاهم عروس و داماد جالب است. ظاهرا عروس هم به این نتیجه رسیده که داماد خسته است و هیچ تلاشی برای بیدار کردن او نمی‌کند.»

کدخبر: 705575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟