سامانه فروش طرح نهضت ملی مسکن راه‌ اندازی شد

به گزارش رکنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه در سال گذشته حدود ۱۲ هزار میلیاردتومان برای اجرای طرح‌های مسکن اعم از طرح نهضت ملی مسکن ، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی هزینه شد، گفت: در سال جدید در تلاش هستیم تا از طریق جلب مشارکت مردمی از طریق جذب منابع خرد، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را پیش ببریم به نحوی که هم پروژه ها پیش برود و هم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش ترغیب شوند.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن افزود: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد.

مهدیاراسماعیلی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با تامین منابع بانکی و منابع دولتی و مشارکت مردم، منابع خرد را از طریق بازار سرمایه و سایر موارد به بخش مسکن و ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن هدایت کنیم.

وی در خصوص منابع صندوق ملی مسکن نیز توضیح داد: در حال حاضر در انتظار پرداخت دو فقره و هر فقره ۵ هزار میلیاردتومان از سوی سازمان برنامه و بودجه ایم.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن اظهار امیدواری کرد؛ سازمان برنامه و بودجه به تعهد خود برای پرداخت منابع صندوق ملی مسکن برای پیشبرد قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی عمل کند. 

کدخبر: 988721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟