مردم و اهالی رودبار از افتتاح آزادراه منجیل - رودبار رضایت دارند

به گزارش رکنا، در نشست خبری «معاونان و رؤسای سازمان ها و شرکت‌ های تابعه در حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی» با موضوع ارائه گزارش خدمت رسانی، اقدامات و عملکردها در سفرهای نوروزی 1403 که امروز در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، سردار هادیانفر، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا که با افتتاح آزادراه منجیل-رودبار آیا تمهیداتی برای عدم آسیب به معیشت زیتون فروشان رودبار اندیشه شده است؟ گفت: این اتوبان رفت و برگشت است، اما در حال حاضر لاین جنوب به شمال (رفت) افتتاح شده است.

وی در ادامه گفت: این طرح از ابتدا یک لاین بوده است و مسیر برگشت از داخل شهر رودبار صورت می گیرد تا کسب و کار مردم آسیب نبیند.

هادیانفر افزود: معمولا در مسیر قزوین به رشت مردم سوغاتی هایی مثل زیتون و کلوچه نمی خرند. بنابراین باند جنوب به شمال افتتاح و معضلات تراکم و ترافیک برطرف شد و مردم در زمان برگشت از داخل شهر برمی گردند و می توانند خرید انجام دهند و در حال حاضر رضایتمندی مردم و کاسبان هم حاصل شده است.

به گزارش رکنا، آزادراه منجیل-رودبار در تاریخ 21 اسفند ماه 1402 به طول 8.2 کیلومتر با حضور معاون اجرایی رییس‌ جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

کدخبر: 986818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟