افت فشار آب برخی از مناطق مسکونی تهران فشار مردم را بالا می برد!

به گزارش رکنا، در آستانه ایام نوروز و فصل خانه تکانی، موضوع افت فشار آب از سوی برخی از شهروندان تهرانی مطرح شده است. برخی تماس های مخاطبان رکنا در روزهای اخیر مبنی بر افت فشار آب در اغلب مناطق تهران از شمال، غرب و جنوب خصوصا شرق تهران است.

در این خصوص یکی از مخاطبان گفت: ما ساکن منطقه شرق تهران هستیم و با افت شدید فشار آب مواجه شده ایم. حتی وضعیت آب طبقات اول و دوم ساختمان نیز با افت فشار مواجه شده است.

مخاطب دیگر نوشت: ما ساکن غرب تهران هستیم و در برخی ساعات روز با افت شدید فشار آب مواجه می شویم و فقط طبقه همکف و اول آب دارند. این در حالی است که هزینه آب خصوصاً در مجتمع های مسکونی بین طبقات به طور مساوی تقسیم می شود و بعضا" تنش ها و فشارهای عصبی را بر ساکنین مجتمع ها بوجود می آورد.

به گزارش رکنا، تماس های شهروندان از مناطق مختلف تهران حاکی از آن است که حتی باوجود پمپ آب در ساختمان ها طبقات اول و دوم هم در ساعاتی از روز با افت شدید آب مواجه می شوند.

پرسش اساسی مردم از شرکت آب و فاضلاب استان تهران این است که مشکل چیست و چه زمانی شرایط به حالت عادی بازمی گردد؟

پرسش مهمتر این است که تدبیر شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای ساختمان ها و برج های بلند در حال ساخت، خصوصا منطقه 22، چیست؟ همچنین برنامه شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای اینکه شهروندان این ساختمان ها در آینده با مشکل آب مواجه نشوند، چیست؟

هنوز راه زیادی برای بهبود اوضاع سدها به ویژه سامانه شرق تهران داریم

گفتنی است، عیسی بزرگ زاده، سخنگوی صنعت آب ایران روز یکشنبه 13 اسفند ماه درخصوص وضعیت سدهای تهران گفت: سد‌های تهران هم نسبت به دو تا سه هفته پیش به طور نسبی وضعیت بهتری دارند، اما هنوز نیاز به بارش بیشتری داریم و به شهروندان تهرانی همچنان توصیه به مدیریت مصرف آب داریم.

وی خاطرنشان کرد: سد‌های تهران هم نسبت به دو تا سه هفته پیش به طور نسبی وضعیت بهتری دارند، اما هنوز نیاز به بارش بیشتری داریم و به شهروندان تهرانی همچنان توصیه به مدیریت مصرف آب داریم.

بزرگ‌زاده گفت: هنوز راه زیادی داریم برای بهبود اوضاع سد‌ها بویژه سامانه شرق تهران داریم، ولی مدیریت مصرف به ما کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: در تهران به 10 تا 15 درصد مدیریت مصرف نیاز داریم و چشم امیدمان به همکاری شهروندان تهرانی است.

کدخبر: 978708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟