اسپرد و کمیسیون بروکر آلپاری چقدر است؟

بروکری مانند آلپاری نیز از این بررسی ها مستثنی نیست و بخش اسپرد و کمیسیون برای آن نیز باید مورد بحث و بررسی قرار گیرند. پیش از هر انجام هر کاری، باید احراز هویت آلپاری برای آن انجام شود تا امنیت این بروکر افزایش یابد و از هر کلاهبرداری پیشگیری شود. در این مقاله به این مسئله که اسپرد و کمیسیون بروکر آلپاری چقدر است خواهیم پرداخت.

بررسی اسپرد در بروکر آلپاری

اسپرد های بروکر های فارکس، شناور و ثابت هستند. اسپرد ثابت روی یک عدد ثابت است و اسپرد شناور در طول روز متغیر است. اسپرد شناور از کمترین میزان آن شروع شده و در ساعت هایی از روز افزایش می یابد. هر قدر مقدار معاملات و حجم ارائه یک سهم در بازار بیشتر باشد این تفاوت قیمتی که با عنوان اسپرد می شناسید کمتر می شود و در نتیجه نقد شوندگی آن بیشتر می شود.

برای مثال، فرض کنید قیمت خرید یک سهم ۱۰ دلار و قیمت فروش آن ۱۰.۲۵ دلار باشد. در این صورت، اسپرد برابر با ۰.۲۵ دلار است. این مقدار در بروکرهای مختلف مقادیر متفاوتی که در ادامه به این مقادیر در بروکر آلپاری خواهیم پرداخت. اسپرد در حساب های مالیاتی مختلف در بروکر آلپاری، متفاوت است. بنابراین پیش از هر چیزی باید حساب های بروکر آلپاری را به خوبی بشناسید.

حساب های آلپاری

آپاری شش نوع حساب معاملاتی مختلف را ارائه می دهد که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. این حساب ها عبارتند از :

حساب استاندارد: این حساب محبوب ترین حساب آلپاری است. دارای اسپرد های رقابتی و کمیسیون های کم است. حداقل سپرده برای باز کردن این حساب 100 دلار است. این حساب دارای اسپرد شناور از 1.2 به بالا می باشد.

حساب نانو

برای معامله گرانی که بودجه کمی دارند طراحی شده است. اسپردهای آن بسیار رقابتی است، اما کمیسیون های کمی بالاتری نسبت به حساب استاندارد دارد. حداقل سپرده برای باز کردن این حساب 5 دلار است. حساب نانو دارای اسپرد 1.7 به بالا می باشد.

حساب ECN

این حساب مخصوص معامله گرانی است که به دنبال اسپرد های پایین و شفافیت کامل هستند. حساب ECN دارای اسپرد های ثابت یا شناور است و کمیسیون های کمی دارد. حداقل سپرده برای باز کردن این حساب 2000 دلار است. این حساب دارای اسپرد شناور از 0.4 به بالا می باشد و ECN PRO اسپرد شناور 0 به بالا دارد.

حساب STP

این مورد مشابه حساب ECN است، اما دارای اسپرد های شناور است. حداقل سپرده برای باز کردن این حساب 100 دلار است.

حساب Zero

این حساب جدیدترین حساب آلپاری است. دارای اسپرد های ثابت صفر است، اما کمیسیون های کمی بالاتری نسبت به حساب ECN دارد. حداقل سپرده برای باز کردن این حساب 2000 دلار است.

حساب MAM/PAMM

این حساب ها برای معامله گرانی که می خواهند از یک استراتژی معاملاتی مشترک پیروی کنند طراحی شده است. در حساب های MAM، یک مدیر حساب معاملات را انجام می دهد و در حساب های PAMM، معامله گران می توانند سرمایه خود را به یک یا چند مدیر حساب واگذار کنند. حداقل سپرده برای باز کردن این حساب ها 5000 دلار است.

کدام حساب های آلپاری از نظر اسپرد و کمیسیون بهتر هستند؟

انتخاب نوع حساب مناسب به عوامل مختلفی از جمله سطح تجربه، بودجه و استراتژی معاملاتی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک حساب با اسپردهای رقابتی و کمیسیون های کم هستید، حساب استاندارد یا ECN گزینه های خوبی به شمار می آیند.

بروکر آلپاری را می توان به عنوان یکی از بهترین کارگزاران که دارای کمترین مقدار اسپرد می باشد در نظر گرفت. به طور کلی بروکر آلپاری اسپرد شناور از 0 پیپ در حساب PRO ECN می باشد که بهترین نوع آن می باشد. اسپرد تمامی حساب ها در بروکر آلپاری در دسته اسپردهای شناور هستند.

اگر بخواهید بدترین نوع اسپرد را در بروکر آلپاری بشناسید باید به حساب نانو اشاره کنیم که از 1.7 شروع می شود. در حالت کلی می توان گفت که اسپرد در این بروکر خیلی فشرده است و وضعیت آن قابل قبول می باشد.

کمیسیون بروکر آلپاری

از جمله دیگر هزینه هایی که بروکرها برای انجام و ارائه خدمات از کاربران خود دریافت می کنند، کمیسیون می باشد. حساب معاملاتی ECN PROو ECN تنها حساب هایی هستند که مقدار کمیسیون آن ها به مقدار 1.5 دلار برای هر لات معامله می رسد. در حساب PRO کمیسیون به شکل دو برابر زمان باز شدن و بسته شدن کسر می گردد. در حساب ECNبا پلت فرم MT5 نیز کمیسیون در زمان باز و بسته شدن معاملات کسر می شوند. در کل آلپاری یکی از بروکرهایی است که در زمینه اسپر و کمیسیون بسیار رقابتی عمل می کند.

 

کدخبر: 973990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟