دپو هزاران خودرو پژو پارس توسط ایران خودرو / سودجویی از متقاضیان پس از یک سال سرگردانی+فیلم و عکس

به گزارش رکنا، حدود یک سال است که متقاضیان خودروهای پژو پارس ساده، پژو پارس elx و پژو پارس سفارشی که تعهد سامانه یکپارچه فروش خودرو برای تحویل خودرو به آنها پاییز و زمستان 1402 است، منتظر پیامک بخشنامه فروش هستند و ایران‌ خودرو هیچ گونه پاسخی برای برنامه فروش ارائه نمی‌ کند. چندی پیش رکنا در گزارشی با عنوان «خودروسازان قشر ضعیف جامعه را به حساب نمی آورند/ روش های عجیب ایران خودرو برای گران کردن خودرو» به مشکل مردم پرداخت اما هنوز این مشکل حل نشده است.

این درحالی است که اغلب متقاضیان خودرو پژو پارس قشر کارگر و کارمند محسوب می شوند که با وام، قرض و فروش سرمایه های زندگی خود، ارزان ترین خودرو بازار را انتخاب کردند.

خودروها را دپو می کنند و می گویند تولید نداریم!

یکی از مخاطبان رکنا نوشت: ما جمعی از حواله داران خودرو پارس تحویل زمستان هستیم که شرکت ایران خودرو هیچ فراخوانی برای پرداخت صادر نمی کند.

این مخاطب در ادامه نوشت: یک سال پیش به امید اینکه بالاخره ماشین دار می شویم، در طرح یکپارچه خودرو ثبت نام کردیم و تا امروز هزار جور سختی تحمل کردیم تا هزینه ماشین را مهیا کنیم و حالا که موعد تحویل رسیده است، ایران خودرو با ما بازی روحی و روانی می کند.

این مخاطب در ادامه نوشت: ایران خودرو به ما می گوید که خودرو پارس نداریم. این درصورتی است که برای متقاضیان خودروهای دیگر مثل خودروهای تارا و سورن دوگانه سوز، طرح تبدیل به خودرو پارس ارسال شده است.

دپو خودرو در سایت مازندران

 

سایت مازندران دپو خودرو

این مخاطب با ارسال فیلمی از پارکینگ سایت مازندران ایران خودرو در ادامه نوشت: درصورتی شرکت ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس می گوید که تولید نداریم و باید جایگزین کنید که پارکینگ های این شرکت مملو از ماشین های دپو شده است.

این مخاطب با ارسال عکسی نوشت: جدیدترین عکس از سایت فارس نشان می دهد که پارکینگ ها مملو از پژو پارس است. این در حالی است که پارکینگ های سایت کرمانشاه و خراسان و تهران هم مملو از پژو پارس است. خواهش می کنم پیگیر این موضوع باشید.

کدخبر: 967528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟