پروژه 600 واحدی مسکن ملی واوان تا یک سال دیگر تکمیل می شود / پیمانکار تغییر کرد

به گزارش رکنا، در پی مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پروژه 600 واحدی شرکت آریا عمران پارس اسلامشهر که به تاریخ 26 دی ماه در گزارش رکنا با عنوان «پروژه مسکن ملی واوان اسلامشهر با 40 درصد پیشرفت دهه فجر افتتاح می شود؟» به آن پرداخته شد، حسین جنتی، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تغییر پیمانکار و شروع پروژه 600 واحدی آریا عمران پارس با یک شرکت جدید زیر نظر اداره کل خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه 600 واحدی آریا عمران پارس ظرف یک سال آینده طی دو شیفت کاری با شدت و حدت دنبال خواهد شد تا به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده و عقب ماندگی پروژه نیز جبران شود.

همچنین جنتی در ادامه گفت: در حال حاضر سایت‌ های واوان، عدل آباد و ملک آباد با 800، 2680و 770 واحد مسکن ملی در حال عملیات اجرایی ساخت پروژه‌ ها هستند و فعالیت تمام پیمانکاران روزانه رصد می‌ شود.

گفتنی است، در شهرستان اسلامشهر 96 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این میزان 6800 متقاضی تایید نهایی شده و برای 4250 متقاضی پروژه در حال ساخت است و بقیه تایید نهایی شدگان نیز در مرحله تامین هستند.

کدخبر: 965258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟