ریزش ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز 5 دی 1402

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را در تقریبا در محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد و در نهایت در محدوده ی منفی به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 15 هزار  و 700 واحدی به 2 میلیون و 178 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 5300 واحدی به ارتفاع 755 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «بپاس» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ثشاهد»، «وساخت» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «کرمان» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 5 دی ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 600 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 99 نماد در محدوده مثبت و 331 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 125 نماد در محدوده مثبت و 219 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

کدخبر: 958337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟