شاکیان ایران خودرو و خودروسازان با این شماره تماس بگیرند

به گزارش رکنا، در پی نارضایتی مردم از تغییرات اجباری خودروسازان و مونتاژکاران داخلی و پیگیری خبرنگار رکنا از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مردم می توانند هرگونه شکایت و نارضایتی خود از خودروسازان را با شماره تلفن 124 یا سامانه 124 اعلام کنند.

همچنین به گفته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، متقاضیان ناراضی از خودروسازان می توانند شکایت خود را به ادارات کل صمت استان ها طرح موضوع کنند.

گفتنی است، اخیرا شرکت ایران خودرو با ارسال یک پیامک، متقاضیان تارا دستی 5 دنده در نخستین مرحله فروش یکپارچه با اولویت زمستان را دعوت به طرح تغییر اجباری تارا دستی به نسخه جدیدتر کرده است. این درحالی است که طرح جدید تارا حدود 180 میلیون تومان گرانتر است و اگر متقاضیان طرح تبدیل را نپذیرند، نوبتشان از بین خواهد رفت.

همین مساله باعث نارضایتی متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان شده است و اغلب می گویند چرا ایران خودرو در زمان ثبت نام این موضوع را اعلام نکرده است و این تقلب در معامله است.

باید منتظر ماند و دید که آیا قدرت سازمان حمایت توان مقابله با زور خودروسازان را دارد یا نه؟ زیرا تجربه نشان داده است که خودروسازان به بهانه های مختلف از جمله تورم، افزودن آپشن و ... حرف خود را به کرسی نشانده و مردم هم بلاتکیف مانده اند.

گزارش رکنا درباره نارضایتی مردم از ایران خودرو را در اینجا بخوانید.

کدخبر: 941083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟